Scherpe prijs keuze uit meer dan 45.000 artikelen Snel en gratis bezorgd in Nederland vanaf 99,- Klantbeoordeling 8.6/10

SERVICE & GARANTIE



Welke garantietermijn geldt er op mijn product?
Mocht er onverhoopt iets mankeren aan je product, dan kun je altijd terugvallen op de fabrieksgarantie die geldt voor dat product. Deze varieert tussen de 1 en 7 jaar. Om hier een beroep op te doen kun je via onderstaande button ons serviceformulier invullen. Overigens blijft de wettelijke garantie die een consument heeft onverminderd van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.



Hoe meld ik beschadigingen aan producten of meld ik een service op een product?
Melden van beschadigingen, ondeugdelijke leveringen of het aanmelden van een service kun je doen via ons serviceformulier. Na het invullen ontvang je van ons een bevestiging van je service aanvraag.





LET OP : Service op producten van het merk GROHE altijd melden via het service formulier van Grohe.



GROHE handelt namelijk de klacht rechtstreeks met je af, dit ter verspoediging van het afhandelingsproces.



Mocht er onverhoopt een service-aanvraag door ons niet opgelost kunnen worden, kun je een eventuele klacht via de Geschillencommissie van Thuiswinkelwaarborg (www.sgc.nl) indienen.

Ook kun je in het geval van een klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Je kunt zowel een klacht indienen over een product als over onze dienstverleningen. Wij zullen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, inhoudelijk op je klacht reageren.